ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

بفهم منو

عمرم، جونم،فکرم،ذکرم،عشقم سلام وقتی رنگین کمان در آسمان ظاهر شد خواهش میکنم تو نگاه نکن چون چهره ات آنقدر زیباست که رنگین کمان خجالت میکشد. رنگین کمان من دوستت دارم... 

چرا من اینجوری ام؟چرا بی محلی که میبینم عاشق تر میشم؟ 

گلم... 

درکم نمی کنی؟ 

نمی فهمی منو؟ 

فقط ۳سال...فقط! 

نظرات 13 + ارسال نظر
ترانه یخی چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:27

سلام آوین جان متن قشنگی
موفق باشی عزیز

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:21

سلام آوین جان
چطورمطوری عزیز؟
انشاله وبلاگ زدم میای پیشم دیگه؟
کاری داشتی باهام؟بگو
اسمم ترانه نیست اسم وبی که میخوام درست کنم ترانه یخی
بخاطرهمین بااین اسم به دوستانم سرمیزنم

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:52

کجایی؟عزیز
آوین جونم تووب ودت حرف بزنیم-باشه؟

من اینجام.سلام.خوبی گلم؟
تروخدا زودتر وب بساز با هم حرف بزنیم ..باشه؟
اسم واقعیت چیه؟
چند سالته؟

پانیذ پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 http://www.skyclick.ir

وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir




وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir





وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir





وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir






وب مستر عزیز سلامشما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشیدکلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شودبه کاربران برتر هدیه های وی‍زه ای داده می شود هدیه اولیه ما به شما
:20000 ریالحد اقل واریزی 8000 تومانزمان واریزی : 2 و 17 هر ماه فرصت را از دست ندهیدwww.skyclick.ir

پانیذ پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 http://www.aramesh-53.blogfa.com

هر کی از توی این وبلاگ هم میخواد عضو شه بیاد و تو وبلاگم بهم بگه تا دعوتش کنم. [گل]

هر کی از توی این وبلاگ هم میخواد عضو شه بیاد و تو وبلاگم بهم بگه تا دعوتش کنم. [گل]


هر کی از توی این وبلاگ هم میخواد عضو شه بیاد و تو وبلاگم بهم بگه تا دعوتش کنم. [گل]


هر کی از توی این وبلاگ هم میخواد عضو شه بیاد و تو وبلاگم بهم بگه تا دعوتش کنم. [گل]


هر کی از توی این وبلاگ هم میخواد عضو شه بیاد و تو وبلاگم بهم بگه تا دعوتش کنم. [گل]

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:42

اسمم الهام
۱۷سالمه
راستشوبخوای خودم بلدنیستم وبلاگ درست کنم
عشقم که طراح کارت پستال واسم درست میکنه
توچندسلته عزیز؟
رشتمم کامپیترهستش امسال درسموتموم میکنم

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:50

چی شدنمیگی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:55

آوین کجارفتی؟چی شد؟

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:09

ای بابا کجارفتی گریه میکنما

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:15

باشه جواب نده دیگه بهت سرنمیزنم
بای

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 13:35

نمی دانم محبت رابرچه کاغذی بنویسم که هرگزپاره نشود،برچه گلی بنویسم که هرگزپرپرنشود،برچه دیواری بنویسم که هرگزسنگ نشود
برچه آبی بنویسم که هرگز گل آلودنشودوسرانجام برچه قلبی بنویسم که
هرگزسنگ نشود
دوستتارت**********ترانه یخی*********

حرف تصویر پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:54 http://terman.blogfa.com


من از نهایت شب حرف میزنم
من از نهایت تاریکی
واز نهایت شب حرف می زنم
اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ آور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم

سر بزن خوشحالم کن

ثمین دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:41

سلام اوین عزیز.حرفات حرف دله واسه همینه که به دلم میشینه.دوست دارم خیلی زیاد.ماچ ماچ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد