ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

من تنها

من تنها رو یک لحظه بیا تنها تماشا کن
خجالت می کشی از من ، برو حرفاتو حاشا کن
نگو هم دیگه رو دیدیدم ، نگو حرفی زدم با
تو

ولی باور بکن سخته نبینم خواب چشماتو
خجالت می کشی از من ، من این احساسو می دونم
به من بد می کنی اما دوباره با تو می مونم


منو کمتر از اون دیدی که روزی عاشقم باشی
نترسیدی بدون من بری دوباره تنها شی
از این غمگین دل خسته ، چرا دائم گریزونی؟
از این احساس پاک من ، نگو چیزی نمی دونی
خجالت می کشی از من ، من این احساسو می دونم
به من بد می کنی اما دوباره با تو می مونم


گم شدم توی نگاهت ، راه برگشتی ندارم
می خوام این بار زندگیمو پای عشق تو بذارم

خجالت می کشی از من ، من این احساسو می دونم
به من بد می کنی اما دوباره با تو می مونم

 

نظرات 12 + ارسال نظر
آشنا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:08 http://mynight.blogfa.com/

اول
سلام
بدو بدو اومدم
بالاخره اول شدم
خوبی؟
فوق العاده بود
ته دلمو لرزوند
مرسی عزیزم
بازم پیشم بیا
بای

دختران کلیکی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:18 http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام دوست عزیز سایت ما بروز شد
شما را به وبلاگ دختران کلیکی دعوت می کنم
وان شا الله حداقل 1 مورد از مطالب ما برای شما سودمند ومورد توجه باشد
بسیار علاقمندیم وبلاگمان را پیوند بزنید تا دیگران را از محبت وما را از دوستی خود بی نصیب نگزارید
موفق باشید
.:مدیر وبلاگ عسل:.
عنوان :دختران کلیکی
http://www.clickwoman.blogsky.com

ترانه یخی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:02 http://taraneyeyakhi.blogfa.com

سلامممممممم آبجی آوین هردوآپت زیبابودخیلی زیباعزیزککککککککممممممممم
حالمم خوبه-یه مشکلی واسم پیش اوده بودکه خداروشکرحل شد
تونیستی مجبورممممم باپریاجون حرفبزنممممم-شرمنده
موفق باشی آبجی مهربونمممممممممم
دوستت دااارررررمممممممممممممم خیلی زیاددددددددد
آجی خونتون توخوده شهرمشهدهستش؟

حرف تصویر جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:28 http://terman.ir

من بازخم زبونا رفیقم

مرحم بزار با حرفات رو زخم عمیقم

سر بزن منتظرم

ترانه یخی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:26

سلاممممممممم جیگرمممممممم آژ نمیای؟
……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*………………*..lovelo

ترانه یخی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:27

___________________________________
_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
..•*..*•. .•*.. •*.•*..*•.
دوستت دارررررمممممممممممم

آشنا سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:37 http://mynight.blogfa.com/

__________@_______$______________$________@
_________@...@______!____________!_______@....@
_______@...........@_____!__________!______@............@
_____@..................@_____!_______!____.@.....................@
____@....من .................@___!_____!___@.............همیشه.........@
__.@................................@__!___!__@.....................................@
__@................آپم..................@_!_!_@.............به یادتم.....................@
_@..........................................@!.!@.............................................@
__@.....................بدو بییا............@@............باور کن.......................@
___@..........................................@............................................@
_____.@................................@***@..................................@
_________@.......................@*****@.........................@
____________@..................@****@....................@
__________@.......................@***@.........................@
.______.@...............................@*@................................@
_____@....................................@@........................................@
___@........................................@@.............................................@
__@...........منتظررررم...............@_@........زود بیا زوده زود..............@
__@....................................@______@.......................................@
____@.............................@_________.@...............................@
______@.....................@______________@.....................@
_________@.........@_____________________@.........@
____________@____________________________@

ترانه یخی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:19

سلامممممممممممم آجی نازممممممممممممممم
خوبی خوشی؟خداروشکر
عشقت خوبه؟خداروشکر
آجی چراجوابموندادی که آیاخوده مشهدهستین یانه؟حتماتتتتتتتتتت
بگوووووووووووووووو

ترانه یخی چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:22

´´´´´´´´´´´¶.
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶´´´´´´´´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶´´¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶´¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶´´´´´´´´´´
´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶´´´´´¶¶´¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶
´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶´¶¶´´´´¶¶¶¶
´´´´¶¶´´´´´¶¶¶
´´´¶¶´¶¶¶¶´´¶
´´¶¶¶¶¶´´¶¶´¶
´¶¶´´´´´´´´¶¶¶

پــریــا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:13 http://www.pariha.blogfa.com/

سلامم خوووبین ؟

منم امروز از الهام جون خبر ندارم

امروز سر نزده بهم ..

تا دیروز که اومد وبم میدونم حااالش خوب بوده ..

منم دلم براش تنگ شدههههههههه

مینا شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 14:01 http://www.136774.blogfa.com

سلام........
من خوبی تو خوبی؟؟؟
چرا دیگه از من یاد نمی کنی؟؟؟؟

duste atifa khanem پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1388 ساعت 17:52

farda tu madrese nazaramo migam khodafez

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد