ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ترسم از اینه

تــــرس ؟! تـــرســم از دسـت تـو بـوده بـرای خـواسـتـن عـشـقـم...
نیــاد اون روزی کـه دیــره واسـه ی داشـتـن عـشـقـم...نـیـاد
تـــرس ؟! تــرســم از ایـنـه کـه روزی مـن بـه یـاد تـو نـبـاشـم...
دیــگـه دلــــسرد بـشـم از تـو...بـرم و بـا تـو نـبـاشــــم...بـرم و بـا تـو نـبـاشـم...
تـــرس مـن ایـنـه کـه روزی روی قـولـم پـا بـزارم...واسـه بـدبـیـنـی و حــرفــات تــورو تـنـهـا بـزارم
تـــرس مــن از خــنـده هـــای تــلــخ و بــی روح لــب تـوسـت
کــاش بــدونـی دل تـنـهـام گـم شـده تـو ایـن شـب تـوسـت
تــرس ؟! تــرســم ایــنــه دیـر بـفـهـمـی عـشـق ِ پـاک تـو نـگـاهـم
دیـگـه آرزوم نـبـاشـه بـمـونـیـم هـمـیـشـه بـا هـم...
تـرس ؟! تـرسـم ایـنـه کـه روزی مــن بـیـاد تـو نـبـاشـم
دیـگـه دل ســرد بـشـم از تـو بـرم و بـا تـو نـبـاشـم
 تــرس مـن ایـنه کـه روزی روی قــولـم پـا بـزارم...واسـه بـدبـیـنی و حـرفـات تـورو تـنـهـا بـزارم
تـرس مـن از خـنـده هـای تـلـخ و بـی روح لـب تـوسـت
کـاش بـــدونی دل تــنهام گـم شـده تـو ایـن شـب تـوسـت 

ترس  

دیگه مجبور نیستی هرجا که میری

ازم اجازۀ رفتن بگیری

میشه با هرکی که میخوای بجوشی

اصلا هرچی دلت می خواد بپوشی

می شه به هرکی می خوای دل ببندی

یا با غریبه ها بگی بخندی

وقتی دیر می کنی یا میری جایی

دیگه نیستم بهت بگم کجایی

                                 

نرو تنهام نذار با درد و غمهام

اگرچه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایش گذشتم

به مرگ هردوتامون خیلی تنهام

نگو می بینمت یه روز دیگه

آخه احساس من اینو نمی گه

.......

خداحافظ همیشه بهتر از من

همیشه یا که هرجا سرتر از من

تو چشمات بهترین بودن تو دنیا

نمی دیدی اگرچه کمتر از من

خداحافظ که رفتم بی بهونه

از این خونه دلم بدجوری خونه

به جای سر به روی شونۀ من

تو یادم خاطرات تو می مونه

                             

اگه کوه طلا واست بیاره

اگه دنیا رو زیر پات بذاره

بازم دستای خالیم خوب می دونن

که هیشکی قد من دوست نداره

گلت خشک شد ولی هرگز نمرده

زمان بوی تو رو از خونه برده 

دلم خوش بود میای یه شب تو خوابم

ولی چند ماهه که خوابم نبرده

داری می ری ولی پیشت می مونم

واست هیچی نبودم خوب می دونم

ولی من در عوض هرجا که باشم

واست تا آخر عمرم می خونم

                                  

شاید خیلی چیزا می خواستی اما

منم هیچی نداشتم پات بریزم

اینقد بغضم رو پنهون کردم از تو

از اون روزی که تو رفتی مریضم

قدیما یادمه می رفتی جایی ، همیشه یه خداحافظ می گفتی

چقدر آسون شدم باهات غریبه ، بازم پشت سرم چیزی شنفتی؟

الان داغی نمی فهمی چی می گم

مدیونی اگه یادم نیفتی  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آسمان دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 00:19 http://skyclick.ir


وب مستر عزیز سلام

شما می توانید به راحتی از سایت یا وبلاگ خود درامد زایی داشته باشید

کلیک های تصویری:450 ریال به ازای هر کلیک به شما پرداخت می شود

هدیه اولیه ما به شما :20000 ریال

حد اقل واریزی 8000 تومان

فرصت را از دست ندهید

www.skyclick.ir

ترانه یخی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 http://taraneyeyakhi.blogfa.com

سلام آبجی گل ونازم****شرمنده شبانمیتونم بیام نت راستش وقت نمیکنم
خدای من آپ خیلی نازی بودخیلی ناز****عکسای قشنگی هم بود فات شم
موفق باشی****
دددددددددددووووووووووووسسسسسسسسسستت دددددااااااارررررمممممم

ترانه یخی دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 18:24 http://taraneyeyakhi.blogfa.com

آبجی جون آپم
صدای خدا
بدبیاخوشحالم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد