ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

خواهم خواند ترا

خواهم خواند ترا برای آخرین بار،

خواهم گفت ترا (( بیا ... )).

خواهم دوخت چشم هایم را برای آخرین بار به راه نیامده ات،

خواهم گریست برایت برای آخرین بار،

برای آخرین بار...

و اگر باز نیایی،

برای اولین و آخرین بار،

خواهم مرد!

اما ...

بعد از مرگم حتی اگر بیایی،

باز به جای من، خاطره ها زنده اند،

ببوس خاطره ها را،

اما ...

خاطره ها کجا و من کجا؟!

آیا خاطره ها هم چون من،  برایت عاشقانه اند؟!

آیا خاطره ها هم چون من، برایت می میرند؟!

اصلاً مگر خاطره ها هم میرند؟...

به سر آمد پاییز

 

کاش میشد که بدانم

 

که چرا؟؟؟؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
آوین پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:25

الهام جون ممنون دوستاتو به وبم دعوت کردی.من ۱۷سالمه.رشته ریاضیم.
مشهد زندگی میکنم.

ترانه یخی پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:04

خواهش میکنم عزیزم*منم تهران زندگی میکنم وای آوین جان امروزهواخیلی گرم بودخیلی*
موفق باشی عزیز*متن قشنگی بودبخداازصمیم قلبم میگم
توی کارت پستالا-به کارت پستالای امیرهم سربزن*دوتاشوواسه من مخصوص درست کرده خواستی تووبت بزارعزیزم
راستی رفتی زیارت حتمادعام کن
پارسال ازطرف مدرسمون برای اولین باراومدم زیارت*همیشه هم خواب حرم آقارومیبینم*التماس دعاگلکم
خوشحالم دوستی مثل تودارم *اینم بگم آبجی ندارم البته دخترداییم آبجیمه توهم آبجیم میشی دیگه؟
برات آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم به همه آرزوهات برسی آبجی گلم*دوستت دارم******************************************
***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
اندازه تمام ستاره های آسمون
به دوستام میگم بهت سربزنن
بای تاهای دوباره عزیزم

مینا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:08

سلام آوین جون
متنت محشربودا-واقعاوب قشنگی داری عکس قشنگیم هست
پایدارباشی مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد