ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

یادته؟

Every night in my dreams
I see you. I feel you.
That is how I know you go on.

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on.

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not
go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart 
 
 And my heart will go on and on 

  

نظرات 8 + ارسال نظر
وفا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 23:43 http://www.shaparak-1993.blogfa.com

سلام گلم
وبت خیلی خوشتله....
من نامردم یا تو ؟؟؟
امیدوارم فردا اس اس ببره!!البته اگه بتونه!!!!
من دیگه میرم....فراموشم نکن!!
بوس.بای

وفا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:34 http://www.shaparak-1993.blogfa.com

کجایی؟؟؟؟

کار خیلی خیلی مهمی باهات دارم!!!!

من اینجام....چی؟

وفا جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 16:21 http://www.shaparak-1993.blogfa.com

سوال خصوصیه؟
واست ایمیل زدم !!! نرسید؟؟؟

ترانه یخی جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:11

وای آوین جون کم کم وبم داره آمده میشه دارم قالبشوطراحی میکنم
وای خیلی خوشحالم عزیز********خیلی

رها جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:35 http://www.raha-66.blogfa.com

سلام آوین جووووووون
خوبی؟؟؟
وبت خیلی قشنگه عسیسم
موفق باشی
بیای پیشم....
بای بای

ترانه یخی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:05

سلام آوین جان*یه خواهشی ازت دارم ممنون میشم کمکمکنی
عزیزاین آدرس وبلاگ منه ولی خودم میرم نمیادخطامیده میشه توهم امتحان کنی؟بهم بگی
taraneye-yakhi.blogfa.com
ممنون میشم واقعا*اگه لطف کنی سریع خبرم کنی

ترانه یخی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:07

آوین جان به وبلاگم بیا

ترانه یخی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 19:22

آوین جان ممنون که اومدی بااجازه لینکت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد