ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

یه وب دیگه

سلام بچه ها... 

من از این به بعد یه وب با همین آدرس توی بلاگفا دارم و اونجا هم آپ میکنم. 

entezar21.blogfa.com

دل من

دل من تـنها بـود ،

دل من هرزه نـبـود ...

دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا

به کجا ؟!

معـلـوم است ، به در خانه تو !

دل من عادت داشـت ،

که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری

که تو هر روز آن را به کناری بزنی ...

دل من ساکن دیوار و دری ،

که تو هر روز از آن می گـذری .

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه یک باغـچه بـود

که تو هر روز به آن می نگری

راستی ، دل من را دیـدی ...؟!! 

چشم هایم را به تو خواهم بخشید...

چند روزی است که فکر میکنم درد دلهایم را

چند روزی است که فکر میکنم اشکهایم را

و چند روزی است که فکر میکنم غم هایم را

در پناه شانه هایت فراموش کرده ام

میخواهم .........

میخواهم از دریای مهربانیت قطره ایی خواهش کنم

میخواهم غرق در بودنت باشم

آری این دستان بی رمق من است که

اینچنین بی مهابا به بلندای آسمانت می اندیشد

من ......

میخواهم برای با تو بودن

به خدایم التماس کنم

خدایا...   

i...love....u 

   

           اگر از ظلمت شب می ترسی چشمهایم را به تو خواهم بخشید ،

                           روشناییهای تنم را که نشان سحرند به توخواهم بخشید ،

                     اگر از دوری ره می ترسی دستهایم را که پلی روی زمان می بندد و

                     به کوتاهترین فاصله من را به تو می پیوندند به تو خواهم بخشید ،

                اگر از زمزمه اگر ازحرف کسان اگر از تنگی چشم دگران می ترسی من تو را

               درتن خود محو و گم خواهم کرد و اگر ترس تو از خویشتن است من تو را

               در تن خود و همه هستی خود وهمه ذره ذرات وجودم که پراز خواهش توست

                                             محو و گم خواهم کرد

              من تورا در تن خود محو وگم خواهم کرد تا تو از من باشی . تو بیا که اگر آمدنت

                                  دیر شود یا اگر آمدنت قصه پوچی باشد من تو را

                                    ای همه خوب تا دم مرگ نخواهم بخشید...  

همه چی تموم شد!!!

من میخوام فراموش کنم.به فراموشی ها عادت کنم.من می تونم یاد حرفات نیفتم.من خیلی ها رو دارم که جای خالی خاطراتت رو پر کنم. 

بریدن از این عشق و پوشالی چندان هم سخت نیست.

تو که نمیخواستی بمونی چرا عادتم دادی به موندن؟

چرا از اون اول حرفی از رفتن نزدی؟

من نمی دونم له کردن یه دل شکسته چقدر قدرت میخواد که فکر می کنی اونی که قوی تره تو هستی؟ 

میخوام این دفعه این بازی رو خودم ادامه بدم. 

میخوام من تو رو له کنم.میخوام من تو را بازنده کنم.

داره این بازی تلخ شروع میشه:1....2....3

محکم باش.اما من می برم.

  

yadam toro faramush 

پی نوشت

امشب به قصه ی دل من گوش می کنی

فردا مرا چو قصه فراموش می کنی

بذار تو خاطراتت جا بمونم

من از هرچی جز تو دل بریدم

تو از هرچی به جز من دل نکندی 

توی خوابم نمیدیدم یه روزی... 

 به چشمای پر از اشکم بخندی

نموندم تا ببینم روبه راهی... نموندی تا نبینی که خرابم

غمت طوری عذابم شد که حتی

قیامت با خداهم بی حسابم

من اشفته با عشق تو زندم

تو از عشق من دیوونه خسته

سر خندیدن راز ترانه ؛اگه بغض من عاشق شکسته

تو رو محض رضای هرچی عشقه

منو گم کن توی تردید و ای کاش

بذار سهم من غم باشه عزیزم 

تو با این خاطرآشفته خوش باش...

 

 

دلتنگتم

عشق آبی رنگ است...

          اشک ها جاری شد...

                              در فرو دست انگار ، یک نفر دلتنگ است...

 

         همه ی شهر کنون خوابیدند ،

         چشم من بیدار است ،

         با تپش های دل پنجره گویی امشب ،

                                         لحظه ی دیدار است...

 

          در دل شهر غریب ،

          با تو این عمر گرانمایه رقم خواهم زد ،

          در شب تنهایی...

                                با تو در کوچه ی مهتاب قدم خواهم زد...

 

          یاد آن روز بخیر...

          فاصله بین من و تو ، فقط نامت بود ،

          در میان همگان ،

          دل من در سفر عشق خریدارت بود ،

                                       تا افق همسفرت خواهم بود...

 

         با دلم باش که در این وادی

         دل مردم سنگ است...

         یاد این باش که در پشت سرت ،

                                        یک نفر تا به ابد دلتنگ است... 

تولدت مبارک گل نازم

دیروز تولد بهترین دوستم بود، 

گل نازم تولدت مبارک...دوستت دارم.  

روی این لینک کلیک کن وفا جونم،واسه تولدته:happy Birthday 

تقدیم به همیشگی ترین ترانه ی زندگیم

 

آوین و الهام  

الهامممم جونمممممم دوستت دارم 

الهام جونم دوستت دارم

L ...O...V..E

من همون جزیره بودم ،

خاکی و صمیمی و گرم ، واسه عشق بازی موجها ،

 قامتم یه بستر نرم ...  

یه عزیز دردونه بودم                

 پیشه چشم خیسه موجها ،       

 یه نگین سبز خالص ، توی انگشتر دریا  

تا که یک روز تو رسیدی          

توی قلبم پا گذاشتی 

 غصه های عاشقی رو ، تو وجودم جا گذاشتی..

  زیر رگبار نگاهت ،

 دلم انگار زیرو رو شد ، برای داشتن عشقت ،

 همه جونم آرزو شد... 

  تا نفس کشیدی انگار ،

نفسم برید تو سینه ،

ابر و باد و دریا گفتن ، حس عاشقی همینه... 

   اومدی تو سرنوشتم ، بی بهونه پا گذاشتی ،

                                                       اما تا قایقی اومد ، از منو دلم گذشتی؟؟؟ 

 رفتی با قایق عشقت ،

 سوی روشنی فردا ،

 

 دیگه رو خاک وجودم ، نه گلی هست نه درختی ، لحظه های بی تو بودن ، می گذره اما به سختی!... 

  دل تنها و غریبم ،

داره این گوشه میمیره ،

 ولی حتی وقت مردن ،

 باز سراغتو میگیره.....  

 میرسه روزی که دیگه ، قعر دریا میشه خونم ،

 اما تو دریای عشقت ،

 باز یه گوشه ای می مونم...    

دیگه نیستی...