ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

کجای جاده دلتنگه؟

                               

تورو از خاطرم برده تب تلخ فراموشی

 دارم خو می کنم با این فراموشی و خاموشی

 چرا چشم دلم کوره؟

عصای رفتنم سسته؟

 کدوم موج پریشونی تورو از ذهن من شسته؟

خدایا فاصلت تا من خودت گفتی که کوتاهه

 از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه...

 من از تکرار بیزارم

 از این لبخند پژمرده

از این احساس یاسی که تو رو از خاطرم برده

 به تاریکی گرفتارم

 شبم گم کرده مهتابو

بگیر از چشمای کورم عذاب کهنه ی خوابو

 چرا گریه ام نمی گیره مگه قلب من از سنگه؟

 خدایا من کجا میرم؟کجای جاده دلتنگه؟

 می خوام عاشق بشم اما،تب دنیا نمیذاره سر راه بهشت من درخت سیب می کاره …

میخوام عاشق بشم اما ...

نظرات 39 + ارسال نظر
ترانه یخی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:42 http://taraneyeyakhi.blogfa.com

سلاممممممممممممم آبجی نازوگلممممممممممممممم
وای که چقدردلتنگتممممممممممممم
وبت بالانمیومدبه سختی بازشد
Ø§ØªÙˆ حاشا Ú©Ù†
نگو هم دیگه رو دیدیدم ، نگو حرفی زدم با تو
نوشته هات چرااینجورن؟توروخدادرستشون بکن
فدات بشم
وبم بخاطرآوینم زدم
عشقت چطوره؟خوبه خودت خوبی؟خداروشکر
میخواستم ایمیل بزنم بهت نشد
خیلی دوستت دارمممممممممم بخدا
مواظب خودت باش مهربونمممممممممممممم

ترانه یخی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:43

تا همسفرم عشق است در جاده ی تنهایی

از دست نخواهم داد دامان شکیبایی

تا من دل به تو دادم،افسانه شده یادم

چون حافظ و مولانا در رندی و شیدایی


ترانه یخی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:44

( خدایا یاری ام کن اگر چیزی شکستم دل نباشد ... )

( عشق همچون نقاشیست بااین تفاوت نقاشی را میتوان پاک کرد اماعشق را هرگز )

( کاش فاصله هم احساس داشت ، عاطفه داشت ، عشق را می فهمید ...

ت شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:45

قربونت برممممممممممم خیلی دوستت دارم
ازراه دورمیبوسمت
حتمابیاوبمممممممممممم
خوشحالم بکن

پــریــا یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:06 http://www.pariha.blogfa.com/

سلاام خووبییییییییییییییییییییییییی

چشم و دلت رووووشن ابجی الهام اوومدن (:

ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:32

سلامممممممممم آجی
وای مرسی که اومدی
بووووووووووووس
به نظرم من خیلی نازه قالبش دوست داشتنی
تازه زودم لودمیشه خوبیش همینه
بعدشم کارت پستال درخواستی قالب سفارشی هست آجی
بروببین شایدخوشت بیاد
بعدشم امیرجونم قالب وبلاگموعصرعوض میکنه خودش طراحی کرده
تونستی سری بزن ببین چجوری خوشگلمممممممممممممممم
خیلی ۲ست داااااارمممممممممممممم

آشنا یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:40 http://mynight.blogfa.com/

_سلام!___¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____آپم___¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__آپم_¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_حتما__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_بهم سر بزن____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__منتظرت __________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________هستم._____¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
______________!________¤¤

ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:19

آجی یه خبرررررررر
آقارامین کارت پستالتودرست کرده بروببنین
خوشگلممممممممممممممممممم

ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:23

عشق یعنی خاطرات بی غبار
دفتری از شعر و از عطر بهار

عشق یعنی یک تمنا، یک نیاز
زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

عشق یعنی چشم خیس مست او
زیر باران دست تو در دست او

عشق یعنی ملتهب از یک نگاه
غرق در گلبوسه تا وقت پگاه

عشق یعنی عطر خجلت... شور عشق
گرمی دست تو در آغوش عشق

عشق یعنی «بی تو هرگز ... پس بمان»
تا سحر از عاشقی با او بخوان

عشق یعنی هر چه داری نیم کن
از برایش قلب خود تقدیم

ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:23

تو را مانند گلهای بهاری دوست دارم
عشق جانسوز تو را با بی قراری دوست دارم
نغمه شاد تو را خوشتر ز آواز قناری
ای پرستوی ز بام من فراری دوست دارم
تا تو می خندی به رویم با دو چشم مست وحشی
زندگی را با همه بی اعتباری دوست دارم
گریه با من الفت دیرینه دارد در غریبی
مرغ بارانم که دائم اشکباری دوست دارم
گر بپرسی دوستم داری هزاران سال دیگر
با زبان شعری گویم آری دوستت دارم

ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:24

پای درد دلم اگر بنشینی
کاسه صبرت لبریز
کاغذ حوصله ات مچاله
و گوش های دلت زنگ می زند


اگر که آمده ای
تنها جایی برای دمی نشستن
پیدا کرده باشی
و گرد خستگی ات را بتکانی بر دلم
و بروی



اینجا
هر طرف که بنگری باد و باران است
باران خورده دوام می آورد
رگبار اینجا را ( شاید !)


و من
با چتر آمده را دوست نمی دارم

برای من نه چراغ بیاور
و نه دریچه ای حتی
غبار اینجا را
بی دریچه دوست تر دارم



برای من شانه هایت
و برای دلت دستمالی بیاور
اگرخط خطی هایم
خوانا باشند برایت


احتمال گریستنمان بسیار است



ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:24

مـن از تـو ثمر یافتم...

تو چون مرواریدی بر روی برکه احساس من افتادی...

و زندگی زان پس تموج یافت...

از تو بالیدم و شاعره شدم...

تــو رفتــی...

تمام مزارع پر شد از آفتابگردان های خسته از آفتاب...

و دیگر دلیلی نماند که پنجره به انتظار باز بماند...

من پنجره را بستم...

و روزه نام تو را و یاد تو را گرفتم و در خود فرو ریختم...

و شعر های کبوتر وارم را با پیامی بسته به پاهایش...

به خاطره ی مرداب پیوند زدم...

جهان را گذاشتم و یاد تو را بردم...

ترانه یخی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:25

یادت ت ت ت نره دوستت دارم

.........................................



نام تو بر زبان من آمد؛ زبانه شد


سیل گدازه های خروشان روانه شد






گفتم به خا ک، نام تو را؛ جنگلی سرود


گفتم به شمع ، نام تو را؛ عاشقانه شد






گفتم به باد، نام تو را گرد باد گشت


گفتم به رود، نام تو را؛ بی کرانه شد






گفتم به راه، نام تو را؛ رفت و رفت و رفت ...


گفتم به لحظه ها، نام تو را .. ؛ جاودانه شد





این حرفها – همهمه ای در غبار بود-


باران نرم نام تو؛ آمد ترانه شد
مواظب خودتوعشقت باش
دوستت دارمممممممممم خیلی زیاددددددددددد

مریم وفاطمه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:41 http://WWW.PARSEYEBIDAGHDAGHE.BLOGFA.COM

گنجشک کنج آشیانه اش نشسته بود.
خدا گفت: چیزی بگو !
گنجشک گفت: خسته ام.
خدا گفت: از چه ؟
گنجشک گفت: تنهایی، بی همدمی. کسی تا به خاطرش بپری، بخوانی، او را داشته باشی.
خدا گفت: مگر مرا نداری ؟
گنجشک گفت: گاهی چنان دور می شوی که بال های کوچکم به تو نمی رسند .
خدا گفت: آیا هرگز به ملکوتم نیامدی ؟

گنجشک سکوت کرد. بغض به دیواره های نازک گلویش فشار آورده بود.
خدا گفت: آیا همیشه در قلبت نبوده ام ؟! چنان از غیر پُرش کردی که جایی برایم نمانده.
چنان کوچک که دیگر توان پذیرشم را نداری . هرگز تنهایت گذاشتم ؟
گنجشک سر به زیر انداخت . دانه های اشک ، چشم های کوچکش را پر کرده بود .
خدا گفت : اما در ملکوت من همیشه جایی برای تو هست ، بیا !
گنجشک سر بلند کرد . دشت های آن سو تا بی نهایت سبز بود .
گنجشک به سمت بی نهایت پر گشود

مریم وفاطمه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:49 http://WWW.PARSEYEBIDAGHDAGHE.BLOGFA.COM

سلام الهام جون ممنو که سر زدی/ماهم تورو لینک کردیم/دوست داشتی یه سری هم به وبلاگ دیگمون بزن/اینم آدرسشه WWW.KALAMABRHA.MIHANBLOG.COM

مریم وفاطمه یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:59 http://WWW.PARSEYEBIDAGHDAGHE.BLOGFA.COM

ای وااااای ببخشید/نظر بالایی رو به شما اشتباهی دادم/شرمنده......

ت دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:01

سلامممممممممم آجی جوووووونم
پیشاپیش روزدختروبهت تبریک میگممممممممم
عیدتممممممم مبارک
بوووووووووس

ترانه یخی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:04

راستی عشقت براتولدت هدیه چی خریده بوووووود؟هاااااااااااااااااا
دوستت داررررررررممممممممممممم خیلی

ترانه یخی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:05

آجی آپمممممممممم بیاخوشگل خانممممممممممممممممممممم
قده یه دنیادوستت دااررممممممممممممااااااااااااااااااااااااا

ترانه یخی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:34

خوشا عشق و نوای بی نوایی
خوشا در سوز عشق سوختن ها
درون شعله اش افروختن ها
چو عاشق از نگارش کام گیرد
چراغ آرزوهایش بمیرد
اگر می داد لیلی کام مجنون
کجا افسانه میشد نام مجنون ؟
هزاران دل به حسرت خون شد از عشق
یکی در این میان مجنون شد از عشق
در این آتش هر آنکس بیشتر سوخت
چراغش در جهان روشن تر افروخت
نوای عاشقان در بی نوایست
دام عاشقی ها در جدایست
فدای جی کجاییییییییییییییییییی؟
سلاممممممممممممممممم

ترانه یخی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:51

______________آوینممممممم_____________
___________________________________
_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)دوستت دارممممم___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))
________________ _____________
___________________________________

ترانه یخی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:52

____+___ _*
___+++____*+
__*+__*___ _*+
_*+_______*+
__+___*## ###
_+*+_########
*____### #####
_*___#############___ _++
__*+*###############_+* _*+,
_____###############__ _____*+
_____############## ___ ]+______*+
_____######## ####*__+__*+++__*+
________ _________*__*__+__*__*
____ ______________*+_*+_+*+*
قربوووووونت برممممممممممممم آبجی گلمممممممممممممممم
موفق باشی گلممممممممممممممم

ترانه یخی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:53

____+___ _*
___+++____*+
__*+__*___ _*+
_*+_______*+
__+___*## ###
_+*+_########
*____### #####
_*___#############___ _++
__*+*###############_+* _*+,
_____###############__ _____*+
_____############## ___ ]+______*+
_____######## ####*__+__*+++__*+
________ _________*__*__+__*__*
____ ______________*+_*+_+*+*
مواظب خودتوووووووووووعشقت باش
هوای همدیگروووووووووداشته باشین گلممممممممممممممم

ترانه یخی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:55

____+___ _*
___+++____*+
__*+__*___ _*+
_*+_______*+
__+___*## ###
_+*+_########
*____### #####
_*___#############___ _++
__*+*###############_+* _*+,
_____###############__ _____*+
_____############## ___ ]+______*+
_____######## ####*__+__*+++__*+
________ _________*__*__+__*__*
____ ______________*+_*+_+*+*

ترانه یخی چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:57

--- -------.----.
------ _.'__ ---`.
--.--(#)(#)----/##
.' @------------/###
:------------,--#####
--`-..__.-'_.--###/
--------`;_:-- ---`"'
-------.'"""""`.
-----/, ------- ,
----//---------
----`-.______.-'
--- ___`. | .´'___
-(______|______)
آجی پیشمممممممم بیادلتنگت هستممممممممم
امیدوارم حالت خوب باشه
خوش باشی گلممممممممممممم

ترانه یخی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 http://taraneyeyakhi.blogfa.com

آجی سلاممممممممم کجایی نامرد؟

بیادیگه دلتنگتمممممممممممم(گریه)

سلام گلممممم (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***____________________***
___***_________________***
____*** ______________***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• من آپمممممممممممم[قلب]

راستی سلام منوبه وفابرسون

ترانه یخی دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:34

سلاممممممم مرسی که اومدی خوشحال شدم

اره عزیزم ایرانسله
توشمارتوتونظرات خصوصی بزارمن پیامک میزنم شمارمومیدم بهت
گلم
دوستت دارمممممممممم گلممممممممممممم

ترانه یخی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:08

سلامممممممم میخوام میلاآقاامام رضاآپ کنم

جشن میگرم تووبمممممممم

مرسی که شمارتودادی
بعدشممممممم قهرنکن باعشقت یه مدتی حرف نزنید

قهرواژه زشتی عزیزمممممممممممم


بعدشم یه خواهشی دارم ازت؟آجی توکه خونتون مشهده میره حرم

آقاامام رضا ازطرف منم زیارت بکنی ودعام بکنی/میری آجی؟

دعاکن قسمت بشه بازم بیام طاوسش خواهش میکنم ازت

مرسی اگه خواهشموقبول کردی خبرم بکن

دوستت دارمممممممممممممم زیااااااااااااادتااااااااااااااااا

ترانه یخی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:11

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*


هنوز بیدارم, در انتظارم
صبحی دوباره.شعری ندارم
کاغذ سفید است
بغضی تلمبار
اهی کشیدم به جای خودکار...
همسفر شب...
صبحی بی حاصل....
حس ترانه از بغض غافل
نه نای گریه...نه نی به فریاد
بغض ترانه از جنس فولاد.
رسم زمین است دیروز و امروز
امروز و فردا تکرار هر روز
در شب تکرار من بوف کورم
حک شود این شعر بر سنگ گورم..

گندم چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 http://pinkrpse-4u.blogfa.com


سلام عزیزم ~~~~~$$$$
خوبی ~~............$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 16:29

^^^__8888_8888888888___8888_
___888888_8888888888_888888___
___888888888888888888888888___
___888888888888888888888888__
____8888888888888888888888__
_____88888888888888888888__
_______8888888888888888___
_________888888888888____
______________**___________
____####______**______####_
___#######____**____#######
____#######___**___#######_
______######__**__######__
*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•. .•*.*•
سلام نانازممممممممم[بوسه]من آپمممممممممم

بامضمون یاضامن آهو[گل]
عیدتونممممممممم مبااااااارککککککککککککک[بوسه]

هرکی امام رضارورودوست داره کمتراز(۲۰)تانظرنبایدبده[چشمک]

بترکوناآجی

ترانه یخی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:13

سلاممم آبجی اوینم کجایی(گریه) دلم برات یه ذره شده نامردچرانمیای پیشمممممممممممممممممممم

بیادیگهههههههههههههههه

موفق وشادباشی دوستت دارممممممممممممممممم

دختر شب پاییز چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 20:47 http://www.dokhtare-shabepaeez.blogfa.com

سلام رفیق.................................................
شناختی که؟
وبت خیلی قشنگه موفق باشی! :-)

ترانه یخی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 13:36

___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
[گل][بوسه][گل]
سلامممم آبجی خانوووم خیلی نامردی من دارم ازدلتنگیت میمیرمممم
چرانمیای پیشمممممم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(گریه)وای خداجوون

مینا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 13:55 http://www.136774.blogfa.com

سلام می دونی چیه من از دستت ناراحتم...
چون هم تو رو لینک کردم هم زیاد بهت سر میزنم اما تو چی؟؟؟؟/////

عاطفه سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 14:04 http://www.loloye-man.blogfa.com

سلام وب خوشگلی داری پیشم بیا

نسیمه جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:13 http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

%%%%%%%%%%%%%سلام دوست عزیز.وبلاک زیبای داری
%%%%%%%%%% برایت تبریک میگویم %%%%%%%%%%
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



%%%%%%%%%%%%%سلام دوست عزیز.وبلاک زیبای داری
%%%%%%%%%% برایت تبریک میگویم %%%%%%%%%%
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نسیمه جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 23:16 http://www.tlooekhorshid.blogfa.com/

%%%%%%%%%%%%%سلام دوست عزیز.وبلاک زیبای داری
%%%%%%%%%% برایت تبریک میگویم %%%%%%%%%%
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



%%%%%%%%%%%%%سلام دوست عزیز.وبلاک زیبای داری
%%%%%%%%%% برایت تبریک میگویم %%%%%%%%%%
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


%%%%%%%%%%%%%سلام دوست عزیز.وبلاک زیبای داری
%%%%%%%%%% برایت تبریک میگویم %%%%%%%%%%
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]



%%%%%%%%%%%%%سلام دوست عزیز.وبلاک زیبای داری
%%%%%%%%%% برایت تبریک میگویم %%%%%%%%%%
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

منم مهرانم از سنندج دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:12

سلام.خوب بود و دوست داشتنی.از اینکه مطالب رو به ادم های تنها کردی باید ممنون باشم ازت.حرفات برای تنهایام غریبه بودن اما حالا از امروز یه دوست پیدا کرده تنهایی من.من نه وبی دارم نه بلاگی که بخوام ازتون دعوت کنم بهم سر بزنین.اما خوب میلم رو گذاشتم خوشحال میشم گاهی هم یادی از ما بکنین.راستی که می خواین اپش کنین/؟عزت زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد