ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

گفته بودم

گفـــته بودی، از غــــرورم، از ســـکوتم، خســـته ای


من شــــکستم هـــر دو را


گفــــته بودم،از غـــــــــرورت،از ســــکوتت خســــــته ام


به خاموشـــی مغــــرورانه ات شکســــتی تـــو مرا


با تــــو گفتم از هـــــمه تنهایی ام، خستــــــگی ام


با تو گفتم تا بدانی با همه ناجیـــگری، بی ناجی ام


تو، سکوتت خنجریست بر قلــــب من


و حـــــضورت، مرهـــــمی بر زخــــم من


پس، بـــــــاش تا همــــــــیشه با مــــن باش


حتــــی اگر خاموشـــی

گفـــته بودی، از غــــرورم، از ســـکوتم، خســـته ای


من شــــکستم هـــر دو را


گفــــته بودم،از غـــــــــرورت،از ســــکوتت خســــــته ام


به خاموشـــی مغــــرورانه ات شکســــتی تـــو مرا


با تــــو گفتم از هـــــمه تنهایی ام، خستــــــگی ام


با تو گفتم تا بدانی با همه ناجیـــگری، بی ناجی ام


تو، سکوتت خنجریست بر قلــــب من


و حـــــضورت، مرهـــــمی بر زخــــم من


پس، بـــــــاش تا همــــــــیشه با مــــن باش


حتــــی اگر خاموشـــی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد