ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

ღیادم تو رو فراموش...ღ

وقت رفتن نمیخوام ببینمت...میدونم ببینمت کم میارم

تو با دیگران

 

 از دست تو رنجیدمو چیزی نگفتنم

 

با دیگرانت دیدمو چیزی نگفتم

 

کلی سفارش کرده بودی من نفهمم

 

این نکته رو فهمیدمو چیزی نگفتم

  

 

اینو برای تو نوشتم عزیزم: 

من جز تو هیچکسو تو دنیا نمی خوام. 

دیشب هم میخواستم لجتو در آرم. 

ببخشید 

 

  

دل من یه قفله اما دست تو مثل کلیده

می خوام از تو بنویسم کاغذام همش سفیده

 

یه سؤال عاشقونه بگه هر کسی می دونه

اونکه دادم دل و دستش چرا دل به من نمی ده

 

چه قدر دعا کنم من خدارو صدا کنم من

دست من به آسمونه نیمه شب دمه سپیده

 

گفتم از عشق تو می خوام سر بذارم به بیابون

گفت تو عاقل تر از اینی این کارا از تو بعیده

 

التماس کردم که یک شب لااقل بیا تو خوابم

گفت که هذیون و تموم کن انگاری تبت شدیده

 

گفتم آرزو دارم تو مال من بشی یه روزی

گفت تو این دنیای بی رحم کی به آرزوش رسیده؟

 

اونی رو که دوست نداری دنبالت میاد تا آخر

اونی که دنبالشی تو چرا دائم نا پدیده

 

تو از اون روزی که رفتی دل من دیوونه تر شد

رنگ من که هیچی زیبا رنگ آسمون پریده

 

سرنوشت گریه نداره خودت این و گفتی اما

تو دل من نمی دونم چرا باز یه کم امیده

 

تو من و گذاشتی رفتی اما می خوام بنویسم

چه قدر واسم عزیزه اونکه از من دل بریده

نظرات 3 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 http://Autobloghadi@yahoo.com

سلام عزیز جون !
من خیلی خیلی دیوونت شدم وعاشقتم...



چاکر شما هادی

هادی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 http://Autobloghadi@yahoo.com

سلام جونم !
می خواستم بدونم عاشقم شدی یانه!

ترانه یخی سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:28

سلام آوین جان متن قشنگی
وب قشنگیم داری آفرین
موفق وسبزباشی عزیز
یه پیشنهاد:میگم اگه وب سایت های دوستاتولینک بکنی خیلیابهت سرمیزن
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد